Li Jin Yuan, a Tiens elnöke
Ha nincs kedved olvasni, nézd meg ezt a röpke kis videót a cégről:
Egészség, gazdagság, béke és fejlődés. Ezeket a szempontokat a Tiens emberei állandóan szem előtt tartják.
Az élet tisztelete, a szeretet terjesztése és a tudatos egészség szemléletmódja, amit az új évszázadban, a Tiens emberei hirdetnek.
A TIENS cég egyedülálló, kiváló termékeivel és marketingtervével a világ számos országában - köztük már Magyarországon is - sok embernek a saját és családja egészsége mellé biztos jövőt, anyagi függetlenséget is adott.
Az 1995-ben Li Jinyuan által a kínai Tiencsinben alapított TIENS Group Co., Ltd (TIENS Csoport) 1998-ban lépett a nemzetközi piacra. 2003 szeptemberében sikeresen jegyezték a NASDAQ-on, és 2005 áprilisában formálisan belépett az AMEX-be. Ma már világszerte 190 országgal áll üzleti kapcsolatban, 110 országban van leányvállalata vagy képviselete.
A TIENS egy olyan nemzetközi cégcsoport, mely a kiskereskedelem, az E-business, a nemzetközi kereskedelem, a pénzügy, az oktatás és a turizmus területén működik.
A TIENS termékek az elsők között voltak az iparágban, melyek elnyerték az ISO9001-es minőség képesítési bizonyítványt. A TIENS csoportot az ENSZ hivatalos beszállítójának választották. Számos TIENS terméket az Egyesült Államokbeli FDA is hitelesített.
A 2001-ben, Moszkvában tartott Egészség megóvási és Táplálkozástudományi Szemináriumon a TIENS Csoport nyerte a „Leghatékonyabb egészség megőrző cég” díjat.
Szigorú mérlegelés alapján az Orosz Nemzetközi Légiközlekedési és Űrrepülési Intézet a Nemzetközi Légiközlekedés és Űrrepülés számára készített legkiválóbb egészségmegőrző termékekért járó díjjal jutalmazta a TIENS Csoportot.
A TIENS jelentős nemzetközi csapattal rendelkezik a kutatás és az innováció terén.
A TIENS üzletben két nagyon fontos tényező valósul meg:
- exkluzív, egyedülálló termékek. A TIENS az ősi kínai medicina értékeivel ajándékozta meg az emberiséget, nem véletlenül kapott a cég többek között a WHO-tól kitüntető elismeréseket.
- rendkívül humánus, teljesíthető marketingterv
(Erre a két alapvető gondolatra utal a TIENS márkajele is.)